Met welk programma kan ik het beste veel mailtjes tegelijk versturen

Ik wil voor een vereniging regelmatig een nieuwsbrief versturen naar ongeveer 500 adressen. Welk programma kan ik het beste gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Ik kan er wel iets over zeggen.
Als je het op 'de huis tuin en keuken manier; wilt doen, vanuit Word, dan loop je wel vaak tegen de Outlook (bv) beveiliging aan.
Deze kun je onderdrukken met een gratis Tool, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou binnen outlook een distributielijst kunnen makken in het adresboek. Door één simpele klik op de naam van die lijst kun je dan aan alle leden een mail verzenden. De lijst kun je ook eenvoudig bewerken wanneer er leden bij komen of afvallen.

Toegevoegd na 35 seconden:
En dan de nieuwsbrief als bijlage versturen, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
zo zou ik het ook doen, en dat kan ook via een @live account bijvoorbeeld gewoon online. Je kan een groep aanmaken en daar emailadressen aan toevoegen, groep selecteren om te mailen klaar
Wat je ook kan doen, is via Yahoo Groups.
Je kan daar heel veel mee doen, lijsten van adressen aanmaken en mails versturen.
Je moet maar eens kijken, er kan veel mee.