Hoe vaak mag je de ccleaner gebruiken?

Want soms gaat alles zo traag, en als ik de ccleaner heb gebruikt, gaat alles weer veel sneller, maar ik hoor verschillende mensen zeggen, dat het niet eens goed is om het te doen..
klopt dat!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord verwijderd. Ik gebruikte dat vroeger ook vaak, maar ben van mening dat het grote onzin is. Mijn ervaring is dat ik alleen maar meer ellende kreeg na het gebruik van cc en relevante programma’s.

Het beste antwoord

ik gebruik het bijna iedere dag
zeker als ik veel heb gedownload want daar komen veel cookie s mee binnen en ccleaner verwijderd die
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik gebruik het soms meerdere keren per week en ik heb verder geen problemen erdoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik het al een paar jaar. En heb hem staan op de functie dat wanneer ik mijn pc opstarten de ccleaner er meteen even overheen gaat. Ik heb nergens problemen mee.
Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom het slecht zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Je mag dit zo vaak doen als je zelf wilt. Het MAAR hieraan is dat velen niet weten met dit soort programma's om te gaan. En Ccleaner soms dus meer opruimt dan nodig is. Mensen raken dan wel eens wat kwijt, vaak zijn dat inlogcodes en dergelijken die men dan niet heeft onthouden bijvoorbeeld. Ccleaner ruimt bijvoorbeeld ook veel bestanden op die je in verkenner niet kunt zien, zelfs niet als je verborgen bestanden laat zien. En dat scheelt soms enkele tientallen tot honderden mb's aan ruimte.

Verder is het gewoon een goed en (relatief) veilig programma. (relatief dus als in, als je er om mee weet te gaan).

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier nog even een handleiding hoe CCleaner te gebruiken. Hierin wordt ook uitgelegd hoe je eerst een herstelbestandje kunt maken, mocht CCleaner een beetje teveel registerwaarden hebben verwijderd, met alle problemen van dien, dan kun je die weer gewoon terugplaatsen.
http://www.minatica.be/content/66-Werken-met-CCleaner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klopt..als ik de cleaner heb gebruikt moet ik overal weer inloggen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gevaar zit m ook meer in verwijderde registerwaarden. En mensen zijn vaak boos als wachtwoorden en auto inlog's opeens overal weg zijn. Nog even een toevoeging gedaan zodat je er wat veiliger mee kunt werken.
Geen problemen. Als je elke minuut het laat uitvoeren is de enige belasting die je erbij krijgt de belasting van de HDD die werkt. Maar functioneel kan het programma geen kwaad.
Maar elke minuut is nutteloos, omdat schoon, schoon is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+