ik zoek een prog waarmeer ik gebruikersnamen en wachtwoorden kan terug vinden van b.v Internet sites en beveiligde hardware?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag je nou of wij je willen helpen inbreken?
Kimath
13 jaar geleden
dat vraag ik me ook af :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk gaat het niet om inbreken het gaat om mijn eigen gebruiksnamen en wachtwoorden die ik niet allemaal meer weet,ze stonden netjes opgeschreven in een boekje maar dat ben ik kwijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, dan was mijn vermoeden juist. Dan is SIW (wat ik hieronder in mijn antwoord kort beschrijf) misschien wat voor je, gratis en aan de linkerkant in beeld verschijnen categorieën, daarbij staat ook secret of passwords en als je daar op klikt krijg je ze te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee,zal dat morgen eens proberen!

Antwoorden (2)

Dan is SIW welliht iets voor je, als je tenminste bedoeld dat je de wachtwoorden min of meer vergeten bent, met SIW krijg je erg veel nuttige informatie over je computer, waaronder ook je wachtwoorden. Zie eerste link.

Bedoel je een passwordmanager, oftewel een programma waarmee je automatisch kunt inloggen, dan is Roboform (niet gratis) misschien wat voor je, zie tweede link.

Wil je bestaande wachtwoorden gratis opslaan in een beveiligde database, waar je met een masterwachtwoord weer bij kunt dan is Keepass misschien wat voor je, derde link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal eens met dit topantwoord. Roboform is - voor een volgende keer - een geweldige en goedkope investering. Het zorgt ervoor dat je met één veilig hoofdwachtwoord al je andere wachtwoorden kunt beveiligen.
Op je computer kun je heel goed Keepass gebruiken.
Online is Lastpass een goede optie.
Een combinatie van beiden is Billeo.
Keepass gebruik ik in dit geval voor alles en nog wat.
Billeo gebruik ik thuis (gegevens komen niet online te staan maar op je computer)
Lastpass gebruik ik voor onderweg.