Er zullen altijd wel vragen zijn,en na verloop van tijd worden er vragen voor de tweede keer gesteld,dus de vragen raken niet op.Nieuwe mensen-nieuwe vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zijn er altijd wel weer mensen die vragen gaan stellen over de vragen. De gestelde vraag door de vraagsteller is daar op zichzelf een bewijs van, en dus een non-vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan gaat de moderator zichzelf trakteren op een lekkere Limburgse sorbet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn altijd nog wel vragen te bedenken, trouwens die vraag is te vergelijken met: wat gebeurt er met de wereld als er geen mensen meer bijkomen?
Ik neem aan dat je daar het goede antwoord ook nooit op zal weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen zullen altijd nieuwschierig blijven en vragen blijven stellen. Dus ik denk niet dat we ooit zonder vragen komen tezitten.