Met welk gratis programma kan ik het beste een image(s) maken van mijn harde schijf?

Niet om bestanden veilig te stellen maar meer om terug naar een bepaald punt te kunnen als de harde schijf crasht of als er een virus op de pc komt. Ik weet dat dit vanuit VistaPE of BartPE kan, maar heb je daar niet nog een programma voor nodig wat in ín VistaPE draait? Welk programma is dat? Waar kan ik dat downloaden? Hoe werkt het? Kun je het daarmee ook op één of meer DVD's branden? En hoe herstel je die 'back-up' dan weer?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Met Acronis TrueImage kan je een echte kopie maken van je hardeschijf. Deze kopie kan je op het netwerk opslaan en doormiddel van de BootCD van Acronis TrueImage eenvoudig terug halen en herstellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik werk met PING, werkt prima en is gratis:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
free isocreator
simpel en snel
http://www.minidvdsoft.com/isocreator/index.html
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DriveImage XML is ook een goede