Via hotmail krijg ik van één bepaalde contactpersoon steeds hetzelfde mailtje. Ik heb hem verwijderd en ook al zijn e-mail. Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het e-mailadres blokkeren: Ga naar Opties, klik op Meer opties. Klik onder Ongewenste e-mail op Veilige en geblokkeerde afzenders. Kies tenslotte voor Geblokkeerde afzenders. Vul daar het bewuste e-mailadres in, en klik op Aan lijst toevoegen. Deze persoon kan nu nooit meer een mailtje aan jou zenden.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je elkeer het zelfde mailtje krijgt met daarin (vaak) een link naar een foto dan is dat het MSN virus.
Klik niet op deze link.

Omdat dit via een virus modus werkt kan dit inderdaad door je blokkade heen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ongewenst zetten + blokkeren