Hoe kan ik gratis een virus van mijn PC verwijderen?
heb op facebook gezeten een tijd en video's beken ergens perongeluk ergens een harde virus opgelopen steeds waarschuwing pc is besmet van McAfee tot en met chrome. zonder betaalversie niet oplossen.
Virussen waarschuwen niet. :)
Phishing wel, met de bedoeling dat je daarop reageert.
Wat is die waarschuwing en waar popt die op?
Je pc is besmet, dan kan. Chrome is een browser. Kan door het bezoeken via chrome tot een besmetting van je pc leiden, maar chrome als programma kan niet besmet zijn. McAfee is een antivirusprogramma. Lijkt me bijzonder als dat besmet is. Gebruik je een antivirusprogramma? Welke?
1. Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
2. Als dat je conclusie is, waarom stel je dan de vraag zoals je hem stelt?
3. Zegt McAffee dat je het virus wegkrijgt met een betaalde versie?! Weet je zeker dat de waarschuwingen komen van een betrouwbare bron? Gebeurt ook veel dat je juist valse waarschuwingen krijgt van louche software die pretenderen anti-virus te zijn. Chrome zelf geeft zviw geen waarschuwingen dat je besmet zou zijn. https://getcarefull.com/articles/dont-fall-for-this-fake-virus-warning Hoe dan ook, zou je nauwkeuriger kunnen vertellen wat de boodschap is en waar je die exact ziet? @TG
"steeds waarschuwing pc is besmet van McAfee tot en met chrome"
Lijkt me dat de vrager dus stelt dat de waarschuwingen van McAfee en Chrome afkomstig zijn.
"Wat is die waarschuwing en waar popt die op?"
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.