Kan iemand je whatsapp op afstand hacken?

İk vermoed dat mijn Whatsapp is gehackt omdat mensen berichten ontvangen van mij die ik zelf niet heb verstuurd. İs dit mogelijk?

tinus1969
een jaar geleden
Dit klinkt als een vorm van spoofing - ik vermoed dat dit kan.
Black0311
een jaar geleden
Heb je toevallig een nieuw nummer?
Anoniemnxwl
een jaar geleden
Dat heeft een familielid van mij gehad, volgens mij is het mogelijk dat mensen op afstand Whatsapp laten denken dat ze jouw nummer gebruiken, vooral bij goedkopere of verouderde telefoons en alternatieve telefoonmerken blijkt dit een probleem te zijn om de een of andere reden. Ik zou even navragen bij die mensen die vermoedelijk berichten van je hebben gehad wat er in die berichten stond en of het toevallig ook stikvol zat met spelfouten.

Geef als eerste antwoord