Blauw scherm en computer schakelt uit. Wat kan ik hiertegen doen?

Om te beginnen, ik ben maar een leek. Krijg regelmatig een blauw scherm met de mededeling: Er zijn problemen opgetreden en de computer moet opnieuw worden opgestart. Wat kan ik hier tegen doen?

Picture for question
tinus1969
3 jaar geleden
Welk besturingssysteem?
josrieken
3 jaar geleden
Windows 10
ronron1212
3 jaar geleden
@tinus1969 een veel voorkomend probleem bij windows.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Te oude computer misschien en te veel taken open staan.
Misschien moet je hem eens helemaal leeg halen en op nieuw installeren

Antwoorden (1)

Download driver booster de free version deze verbeterd drivers naar de nieuwste versie s
Misschien lag het daaraan.