Waar kan ik gratis e-mailadressen aanmaken?

Veel aanbieders van e-mail (Google, MSN, Yahoo) dwingen gebruikers steeds meer persoonsgegevens af te geven (naam, geboortedatum, telefoonnummer). Ze worden dus steeds minder 'gratis'. Gratis (nep)mailadressen zijn echter belangrijk om je internetprivacy te beschermen. Waar kun je ze nog makkelijk en gratis aanmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wil niet weten wat voor onzin ik soms bij "persoonsgegevens" invul. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal je niet zo druk maken om je persoonlijke gegevens. Het is misschien raar dat je zoveel gegevens moet verstreken om een e-mail account aan te maken. Maar hiervoor zal wel redenen zijn. Vast in de Principeverklaring staan dat ze nooit zomaar, zonder uw toestemming, gegevens vertreken. Tenzij natuurlijk anders aangegeven staat. Als je aanmeld (Bv. Hotmail) zal ik de Privacyverklaring lezen. Als ze hier schending in maakt kan je ze aanklagen. Natuurlijk kan je ook liegen over je gegevens. Zoals je achternaam. (Ik denk dat er geen e-mail provider bestaat die weinig tot geen persoonlijke gegevens vraagt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de voorwaarden van die diensten zullen in de meeste gevallen de gegevens alleen worden gebruikt bij het koppelen van het account aan de juiste persoon als deze gekaapt is, of als het wachtwoord ervan is vergeten. Bovendien vragen ze geen ID-nummers of legitimatie dus je kan gewoon eventueel als je het echt graag wilt valse namen gebruiken. let er wel op dat deze e.v.t. gekoppeld zijn aan de mails welke je verstuurt. Just my 5 cents, en je kan gewoon Gmail en Live gebruiken, die zijn het snelste aan te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan de hand van jou ip adress kunnen ze al jouw gegevens achterhalen. Dus heeft geen nut om hierover moeilijk te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap de vrager zijn probleem wel.. je moet tegenwoordig ook bij veel instanties je telefoonnumer geven.. ik zit daar dus écht niet op te wachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niet alles in te vullen ik.heb alleen.mn.voornaam ingevult geen.telefoonnummer ofzo maar hij doe het wel

Het beste antwoord

Dat kan hier:

http://g44j36xd.Lvvk.com/

Geen reclame etc. heel veilig en onbeperkt aliassen aanmaken, dé oplossing om lekker anoniem te blijven als je privacy je lief is. Wat mij betreft de beste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze vragen om persoonsgegevens, deze worden echter niet altijd gecontroleerd. Maak maar eens een hotmail adres aan met een willekeurige naam en een niet bestaand adres. Echter kan met illegale praktijken door justitie dit wel gemakkelijk achterhaald worden dmv het IP adres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan gewoon naar hotmail of gmail gaan en jou gegevens invullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
e-mail adressen heb je m.i. op twee manieren nodig
1) zeer tijdelijk, om even een bevestigingsmail te beantwoorden.
Dan kun je die tijdelijke e-mailadressen gebruiken. bv www.10minutemail.com
Die blijven 10 minuten geldig en kunnen telkens met 10 min verlengd worden. Werkt prima.

2) e-mail adressen voor langere tijd.
Gewoon via de bekende plaatsen als hotmail en gmail of yahoo e-mail adressen aanmaken met gegevens die niet kloppen en die alle e-mails weer naar een ander adres doorsturen (forwarding). Werkt bij gmail in iedergeval als een speer. Bv je hebt één hoofd account (jan.smit@gmail.com) en dan maakt je een adres aan als (Thomas.Acquino_01@gmail.com) die forward al zijn mails naar jan.smit@gmail.com.
Dat adres geef je dan ook aan webwinkels. Komt er te veel spam door, dan kill je dat forwarden en maak je Thomas.Acquino_02@gmail.com op dezelfde manier.