Ik ken iemand in het buitenland die steeds vraagt om een ituneskaart om te kunnen chatten,klopt dit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
4 jaar geleden
Pas op, dit is oplichting.
Er zijn zat apps en sites waar je gratis mee kan chatten
Pieterke
4 jaar geleden
Niet intrappen, je kunt ook gewoon gratis chatten via Facebook enz.
SingingCoyote13
4 jaar geleden
je kan via telegram, hangouts, facebook , skype allen gratis chatten
dit is iemand die probeerd geld los te krijgen op een of andere manier,
zo een itunes kaart kan ie misschien weer doorverkopen voor een lagere
prijs lijkt me. val hier niet in

Antwoorden (1)

Nee, je kan gewoon chatten via internet op social media. Helemaal gratis en voor niets.