Is het veilig om je computer ID en wachtwoord te geven?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Ritsuka
7 jaar geleden
aan wie wil je dit geven?
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je "aan iemand geven" of "zelf een wachtwoord geven aan je computer"?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Of dit is een heel domme vraag (ja, die bestaan) óf er ontbreekt een 'e' voor de 'en'. Tja... maar dan nog lijkt het me vragen naar de bekende weg.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat lijkt me heel onverstandig.
Is het voor een reparatie oid?

Antwoorden (1)

Jazeker! Het is zelfs veiliger om je pc een wachtwoord te geven dan om er geen te geven. Een pc met wachtwoord (langer dan 8 karakters) is niet meer te cracken. Met een wachtwoord houd je iedereen uit je computer. ;)