Wie zit(ten) er achter Goeie Vraag?

Is dit een onderdeel van Ilse?
Zitten hier particulierten achter?
Voor wie is de informatie zichtbaar die ik in mijn profiel opgeef en wat gebeurd daarmee?

Het viel mij bijvoorbeeld op dat ik zojuist een email kreeg dat ik een nieuwe reactie had op een reactie van mijzelf.
Dit terwijl ik alle notificaties per email heb uitgezet.
Is mijn emailadres veilig?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Goeie Vraag is inderdaad onderdeel van ilse media, en is gebouwd door een intern team van enthousiastelingen.

De informatie welke je opgeeft in je profiel wordt gebruikt voor het versturen van (aanbevolen) vragen, en niet voor commerciële diensten. De privacy policy van ilse media kan je vinden op http://www.ilsemedia.nl/privacy/.

De reactie-mails staan inderdaad nog niet in de instellingen, wordt aan gewerkt :)