welke vaardigheden heb je nodig om te hacken?

bijv. programmeren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop dat je legaal wilt hacken, even wil ik u waarschuwen moest dit niet zijn, dat als je eenmaal betrapt wordt een grote straf en een fixe geldboete op je afgestuurd! Wees er dus voorzichtig mee! Of doe het gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hacken waarom zou je zoiets crimineels doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op zich hoef je niet te kunnen programmeren of te scripten. Wel handig, maar hoeft niet per se. Je moet vooral weten wat je doet en de vaardigheden hebben om op internet op te zoeken hoe je dingen moet doen. Ik heb alles wat met elektronica te maken heeft zelf ontdekt en geleerd, al vanaf dat ik heel klein was. Daardoor kan ik nu heel erg veel dingen waarvan ik een aantal jaar geleden dacht dat het niet mogelijk was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ja, je moet ook veel geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Internet is eigenlijk geen goeie uitvinding,er wordt misbruik van gemaakt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@harriet07, dat is je mening. Mijn mening is dat internet zorgt voor veel meer communicatie. Tja, waar wordt geen misbruik van gemaakt tegenwoordig? En hacken is niet per se inbreken. Nee, dat is wat mensen denken. Hacken is ook het gebruiken van software waar de maker het niet voor bedoelt heeft. Dat is vaak zelfs in positieve zin. Maar meestal wordt dat niet bedoeld met hacken. Het wordt dus ten onrechte gebruikt voor computercriminaliteit. Maar je hebt wel een beetje gelijk dat je hacken (qua computercriminaliteit) te ver vind gaan. Ik ben daar wel mee eens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@harriet07 Wat een simpele zienswijze. Als je zo naar alle uitvindingen kijkt en alle "slechte" weglaat houdt je weinig over. Internet is een middel, Iemand met criminele intenties zal altijd wel weer wat anders vinden als er geen internet was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De magnetron is geen goede uitvinding :) er zijn mensen die hun huisdier erin hebben gelegd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@JoanDArc, :D

Het beste antwoord

Je moet veel softwarekennis hebben en een analytisch vermogen hebben. Verder een goede wetskennis hebben als je een legale hack wilt doen. Je moet veel lezen en blijven lezen over de nieuwste ontwikkelingen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder moet je het web goed kennen en kunnen programmeren in HMTL. Je moet kunnen omgaan met open sources UNIXES.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, vooral veel onderzoeken, lezen en contact zoeken met de "kenners". zie ook
http://www.goeievraag.nl/computers-internet/internet/vraag/19519/hacker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier alsnog een vertraagde Plus.

Andere antwoorden (1)

Kennis van Linux.
duckduckgo Edward Snowden, die weet het.