Hoe kom ik van het edeals virus af?

Helaas heeft een virus, Edeals pops, mijn computer getroffen. IK heb er niet veel verstand van en het lukt me niet het virus te verwijderen. Iemand die mij hulp kan bieden? Bvd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou een factory reset doen dan gaan ze er meestal wel af (de virussen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om Malware. Probeer het eerst te verwijderen met AdwCleaner.
Lukt het niet goed met Adwcleaner dan kun je de Junkware Removal Tool.
Zorg verder ook altijd voor een goede gratis virusscanner en gebruik die in combinatie met de Windows firewall op je pc.

Toegevoegd na 3 minuten:
Let bij het installeren van software goed op het aanbod voor extra’s zoals toolbars, browsers en dergelijke. Dit moet je vaak uitvinken om dit soort ongewenste zaken te voorkomen.