Hoe krijg ik bestanden met alleen maar vreemde tekens in de naam weg van mijn usb-stick?

Op mijn usb-stick staan in één map bestanden en mappen met namen met alleen maar vreemde tekens erin; ik krijg ze niet verwijderd en mijn virusscanner en malwarebytes vinden niets. De mappen die al in die ene map stonden, staan er nog wel.
Zie ook de bijlage.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als ik mijn vraag bekijk, zie ik geen afbeelding; het is een klein png-bestand, dus dat begrijp ik niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een manier die misschien nogal "bot" is, maar die waarschijnlijk prima werkt: verplaats eerst alle normale bestanden die je wilt bewaren van je USB-staaf naar je computer. Formatteer vervolgens de USB-staaf. Die zal nu helemaal leeg zijn. Nu verplaats je de bewaarde bestanden terug van de harde schijf van de computer naar de USB-staaf, en je hebt je doel bereikt.  

Het lijkt er op dat er één of meer bestanden corrupt zijn geraakt. Wellicht door niet zorgvuldig eerst de USB-stick 'uit te werpen' voordat hij verwijderd werd. De meest eenvoudige manier om dat te verhelpen is ze gewoon te verwijderen. Maar ik begrijp dat dat niet werkt. De volgende optie is de bestanden te openen met kladblok en dan te wijzigen en weer op te slaan. Vervolgens opnieuw proberen de bestanden te verwijderen. Werkt dat óók niet dan kun je het best alle goede bestanden even naar de HD kopiëren en de stick formatteren. Vervolgens zet je de bestanden weer terug. Werkt zelfs dat niet, dan is je stick waarschijnlijk fysiek beschadigd en kun je hem beter weggooien of alleen gebruiken voor niet-kritische bestanden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100