Is mijn laptop wel of niet beveiligd?

Omdat windows defender niet de goede bescherming geeft heb ik avast anti virus op mijn laptop gedownload.
Ik weet dat deze twee niet al te best samen gaan omdat je p.c. dan trager wordt dus ik heb defender uitgeschakeld.
Nu krijg ik in het onderhoudscentrum te zien dat niet alleen defender is uitgeschakeld maar ook avast.
Als ik avast open dan krijg ik daar te zien dat alles in orde is,maar het icoontje onderaan rechts van mijn laptop blijft aangeven dat de p.c. niet beveiligd is.
Ik heb afbeeldingen hiervan toegevoegd zodat jullie kunnen zien wat er aan de hand is.
Mijn vraag is dus,is mijn laptop nou wel of niet beveiligd?
Het gaat hier om windows 8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Avast staan aan en je computer wordt goed gecontroleerd tegen spyware etc.
Nergens om je zorgen over te maken. Je lost dit meestal op door alleen even een windows update te doen :)!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe kan het dan dat er staat dat Avast staat uitgeschakeld zoals op foto 1?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de windows update doet zul je dit hoogstwaarschijnlijk nie tmeer zien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop het want daar is volgens mij ook iets fout mee omdat er over de 100 update's staan ondanks dat automatisch update's doen aan staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zijn dan zeer waarschijnlijk optionele updates
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is dat?
Ik heb geen idee,ben een echte leek op dit gebied.