Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt men anti-virus niet bij sommige adware ?

Ik heb bijna elk programma al geprobeerd en geen enkel programma die ik al gebruikt heb kan de adware herkennen die in men browser zit. Ik heb wel spy hunter gebruikt en die scant en vind een malware (gevaarlijk) en vind ook de adware die in men browser zit (Pirrit Suggestor) (Pirrit Remarkit)
maar ik heb gehoord dat het een fake programma ? kan iemand me helpen ? en hoe kan ik adware verwijderen die ik heb ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
fremar
9 jaar geleden
met spyware zou het moeten lukken toch,ps bij spyware tijdig je abonnement opzeggen anders blijven die aan je geld zitten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Anti-virus scanners richten zich meer op virussen en vinden niet altijd malware of adware en ongewenste browsertoevoegingen. Malware en Adware kan soms hardnekkig zijn. Standaard wordt MalwareBytes https://www.malwarebytes.org/free veel gebruikt. Maar die kan soms niet alles verwijderen.

Probeer het dan eens met AdwCleaner. En als die niet alles wegkrijgt daarna met Junkware Removal Tool.

Sluit je browser tijdens het scannen naar malware en adware. Scan na verwijderen van de malware je pc op virussen met een virusscanner.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Adblock is niet aan te raden, omdat dit programma geen adware en malware kan verwijderen.)

Toegevoegd na 13 minuten:
Het kopen van Spyhunter is inderdaad niet aan te raden, er zijn voldoende gratis alternatieven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

voor chrome kan je addblock gebruiken. hier is een link naar de extensie https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?utm_source=chrome-ntp-icon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding