hoe kom ik af van de melding 'whatsapp verloopt vandaag'?

Ik heb een HTC one en ik krijg op willikeurige momenten meldingen dat whatsapp verloopt en krijg het niet weg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om er echt helemaal vanaf te komen moet je de app kopen. Wat kan helpen: Update de app of verwijder de app en installeer hem daarna weer.

Het beste antwoord

Je zult je whatsapp bij moeten werken in je store app. Hier precies hetzelfde gehad en het gaat dan gewoon om een update. De oude versie wordt dan verwijderd en is niet meer bruikbaar. Zodra je de update doet krijg je deze melding niet meer. Verder hoef je nog steeds (voorlopig bekend) niets te betalen voor whatsapp ook niet na de update!
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet, Whatsapp had een betaal periode ingevoerd maar dit werkt echter nog niet goed. Jou Whatsapp is nu officieel afgelopen. Als het systeem echter wel zou werken had je nu $0,99 moeten betalen. Elke dag dankt jou Whatsapp weer dat hij afgelopen is en dat je moet betalen. De enige manier om hier van af te komen is om ook daadwerkelijk te betalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is niet wat ik bedoel. Ik heb whatsapp op deze telefoon pas sinds begin dit jaar en kan dus nog niet verlopen zijn. Ik word ook elke keer doorverwezen naar een pagina op internet. Ik ben er echt wel achter dat dit reclame is. Ik heb namelijk gelijk bij het in gebruik nemen van whatsapp een 5- jarig aboonoment afgesloten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een vaag antwoord wat u nu geeft.