Hallo Harry,

De Samsung Galaxy S4 heeft standaard beveiligingen zoals wachtwoord en patroon.
Samsung komt daarnaast echter zelf ook met een eigen applicatie genaamd Samsung KNOX. Dit programma creëert een nieuwe veilige werkomgeving die is te vergrendelen met een wachtwoord.

Samsung KNOX staat als het goed is standaard op je Galaxy S4 (tussen al je applicaties). Deze moet echter nog wel installeren maar die stappen wijzen zich vanzelf.

Ik hoop dat dit je verder helpt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt ook een antivirusapp nodig.
Op dezelfde manier als je een pc beveiligd:

1. Met antimalwaresoftware (tip: de avg antivirus free app heeft als extra een soort taakbeheertje waarvan een deftig alternatief standaard ontbreekt, dus is een aanradertje).

2. Door regelmatig een backup nemen.

3. Door apps goed up 2 date te houden. Heb je geen google-account? Goed zo! Heb je al geen bemoeienissen van Google. Gebruik dan een andere appbeheerder zoals 1mobile market. Installeer verder geen overbodige apps.

En bij zo'n telefoon moet je er natuurlijk aan denken dat deze zich vergrendeld. Maak daarbij zeker geen gebruik van een patroon! De vegen op je scherm verraden dat namelijk aan iedereen die je telefoon per ongeluk in handen zou krijgen. Een wachtwoord is beter, maar ook niet interessant op drukke plaatsen waar iedereen over je schouder kan meekijken. Kies dus best voor gezichtsherkenning om je telefoon te ontgrendelen.