Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een App kopen en downloaden op mijn laptop en overzetten naar mijn tablet?

Ik heb een laptop van packard bell en wil een App aanschaffen voor op mijn tablet (Android). Ik vind het geen prettig idee om iets via mijn tablet te kopen (er staat een gratis versie van AVG antivirus op) maar toch koop ik het als het enigszins kan liefst via mijn laptop. Is dit mogelijk? Aangezien het een betaalde App is liever geen 2x kopen en ik heb het ook alleen op mijn tablet nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Via de Google Play shop kun je gemakkelijk een App kopen en installeren vanaf je computer. Enigste wat je hoeft te doen, is een Gmail account aan je tablet koppelen, gewoon op de tablet inloggen bij Google Play, als je dat al niet gedaan hebt.

"Aangezien je inhoud op Google Play kunt downloaden via de internetverbinding van je apparaat, hoef je het apparaat niet aan te sluiten op de computer. Zolang je een goede wifi- of mobiele gegevensverbinding (3G/4G) heeft op het apparaat, worden de apps onmiddellijk gedownload. "

Als je het allemaal niet zeker weet kun je het eerst ook proberen met een andere gratis app om te kijken hoe het werkt.

https://play.google.com/store
https://support.google.com/googleplay/digital-content/?hl=nl#topic=3364264

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dan moet piekertje tijdens het downloaden op de tablet wel betalen en met zijn bankgegevens over een minder veilige verbinding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, wanneer je het via de computer betaald kun je het zelfs via je computer direct draadloos en veilig op je apparaat downloaden en installeren. Veiliger kun je het niet krijgen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding