Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Iexplorer veilig ( geen malware of problemen ) ?

Ik wil het programma Iexplorer gebruiken om dingen op mijn Iphone te wijzigen zoals spelletje meer geld en punten enzo. Maar is het veilig? En kan er iets mis gaan of kunnen er problemen komen? Ik bedoel niet de browser Internet Explorer en ik bedoel ook niet Windows verkenner.
http://www.macroplant.com/iexplorer/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
761

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

mcafee zelf zegt dat het veilig is, toch zou ik oppassen als ik jou was want de community beoordeelde de site asl volgt:

Nodus 10-02-11-10:05:01
Phishing of andere oplichterij
This domain or its subdomain appears to be hosting a phishing scam (at the time of writing), designed to steal the credentials and identity of incautious PayPal customers. Sometimes this can be due to the site been maliciously hacked and compromised. The scam was detected and verified by the PhishTank community.

It's obvious you should not fall for this miserable attempt.
Profiel weergeven Reputatiescore: 9/9

Ik zou het niet downloaden, je kan trouwens geen extra punten ofzo met deze programma doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké bedankt maar weet je misschien een alternatief?
iexplorer is best vijlig, maar ik zal wel troch of chrome gebruiken want dat is toch iets beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel niet de browser iexplorer ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding