Hoe kan ik er achter komen dat wanneer mijn IP adres is verandert?

SimonV
10 jaar geleden
Er zou toch een programmaatje moeten bestaan dat je ip-adres checkt en een melding geeft wanneer het gewijzigd is. Maar 'k heb het nog niet gevonden.
Reddie
10 jaar geleden
@SimonV , warom wil je dat weten, dan?
Reddie
10 jaar geleden
Waarom wil je weten wanneer? (Ik ben nieuwsgierig)
koraal19
10 jaar geleden
verschilnde IP adres in een netwerk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Watismijnip.nl
koraal19
10 jaar geleden
@Batiscoo,daar zie je wat is je IP adres,maar de vraag is WANNEER IP adres is verandert?

Antwoorden (1)

Je kunt je ipadres zelf checken op je computer of laptop, of even makkelijk controleren door bijvoorbeeld naar deze website te gaan: http://www.watismijnipadres.nl

Noteer het adres dat wordt aangegeven en controleer het nog eens op een andere dag, vergelijk de genoteerde adressen en je weet of het is aangepast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
koraal19
10 jaar geleden
Mijn IP adres is al verandert,ik moet er achter komen wanneer.