Hoe kun je controleren of er iemand anders in je laptop bezig is?

Mac Book Pro, doet raar, lijkt alsof er iemand ander op bezig is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
capthavoc
10 jaar geleden
Denk dat je een beetje moet uitleggen waarom je dat denk ?
want het lijkt mij sterk dat dat het geval is

Het beste antwoord

Als hij raar doet terwijl je erop bezig bent, dan kan je proberen wat er gebeurt als je de wifiverbinding of de kabel waarmee hij aan het modem zit verbreekt. Gebeuren er alleen gekke dingen als hij met internet is verbonden dan zit er mogelijk inderdaad iemand anders op. Draai daarna dan software tegen malware. Er zijn voldoende gratis programma's te vinden zoals Malwarebytes. Doe dan een volledige scan. Ook met je virusscanner.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al je tips gevolgd en nu doet ie weer normaal, waren meer dan 100 "nieuwe mappen" aangemaakt en de muis bewoog over het scherm....bizar....firewall bleek op de een of andere manier uitgeschakeld te zijn...,