Mail van Policia civil, header intimacao, is dit een virus, er zit geen bestand bij?

Daar ik Spaanstalige mensen ken zit ik in dubio, maar ik vertrouw het niet en ik zie er zit geen bijlage bij, maar zou het een virus kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan heel goed een virus of malware zijn.
Dergelijke instituten sturen je geen mail maar doen dat per post af
Dus gewoon verwijderen en doorgaan met ademhalen.
Mochten ze echt iets willen sturen ze dat wel per post.
Net als ieder ander instantie

Daarnaast hoe komen ze aan je mailadres als je niet eerder contact met hun hebt gehad ?
Dergelijke zaken moet je gewoon zonder nadenken verwijderen.