wat als take ownership niet werkt?

op mijn externe harde schijf staan oa onze trouwfoto's in 1 map
die map heb ik versleuteld met win 7
nu is mijn vaste harde schijf gecrasht en heb ik een nieuwe gekocht en daar weer win 7 opgezet
nu kan ik die ene map dus niet meer in ook niety als ik take ownership doe!

hoe krijg ik die oude versleuteling er af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je geen herstel disk hebt gemaakt wordt heel moeilik omdat je decryptie sleutel niet heb.