Ik zoek een bekende site, zie het juiste adres in de zoekbalk, maar zie een andere site. Wat is dit en hoe los ik het op?

Ik kijk vaak op www.bnr.nl en dat gaat gewoon. Maar als ik dat adres nu intyp, of een link erheen aanklik, dan zie ik opeens een hele andere site. Zie afbeelding.

Het adres in de zoekbalk klopt gewoon. De tab heeft wel het gewone Bnr-logo maar daarnaast de naam van de verkeerde site.

Ik kan overigens wel gewoon direct naar onderdelen van de Bnr-site. Daar is niets geks aan de hand.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je browser gekipnapped is door malware. Je kunt dit waarschijnlijk oplossen door de computer te scannen met een speciale malware-scanner, genaamd AdwCleaner. Je kunt hem gratis downloaden op http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ Kopieer het gedownloade bestand naar je bureaublad en dubbelklik om te openen. Het programma controleert je computer nu op hijackers en adware. Nadat de controle is gedaan krijg je de mogelijkheid om de gevonden hijackers enz. te verwijderen. Daarna moet je browser weer als vanouds werken. Sukses.

goede avond, uw computer heeft zeer waarschijnlijk een virus op gelopen, dit zijn nare programma's die u computer kunnen beïnvloeden (vaak kunt uw dit niet merken) wat kunt u doen?? u kunt proberen om uw eigen virusscanner er over heen te halen maar dit haalt denk ik niet uit.. u kunt het besten u computer even brengen naar u lokale computer / reparatie shop

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100