Wat is Vid-saver voor een programmaatje?

Ik ben mijn pc aan het opschonen en ik kom dit programmaatje tegen, maar kan met googlen niet goed vinden wat het is. Is het iets ongewenst/onveilig en kan het weg?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het staat er volgens Ccleaner namelijk pas een paar dagen op en ik heb niks (bewust) geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

typ het eens in het engels in Google: What is Vid saver? dan krijg je oa dit:

From Digital Graphics Studios:
Play any Windows Media Video File as a screen saver. Even plays steaming media from the internet! Play real time news feeds or your favorite simpsons episode, or play your corporate marketing vids and use your computer as a marketing tool. Download Vidsaver Now.

Read more: VidSaver - Video Screen Saver - CNET Download.com http://download.cnet.com/VidSaver-Video-Screen-Saver/3000-2257_4-10077629.html#ixzz1xo2FYHW1

Je zal het met iets binnen hebben gehaald of het kan bij een programmaatje hebben gezeten als extraatje.

Het is wel een .exe bestand. Wat je kunt doen is er een scan overheen gooien. En als je het niet eens kent zou ik het gewoon verwijderen. Waarom zou je iets willen wat je toch niet gebruikt? ;) vaak als je het niet kunt verwijderen is het een virus of trojan. Dan kan je verder gaan zoeken.
Hoe deze te verwijderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staat iets bij van Magix. heb je dat op je pc staan? daar kan het op hebben gestaan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Het is (inderdaad) een betaald programma waarmee je video's van WMV-formaat als screensavers kunt gebruiken. Waarschijnlijk meegekomen bij het updaten of installeren van een programma. Verwijderen is het beste advies!