Hoe verwijder ik de popups van salesresourcepartners?

Mijn browser opent regelmatig met een popup van salesresourcepartners.com (Beter niet aanklikken). Als ik Google naar een oplossing dan kom ik op www.verwijderenspyware.com, die een applicatie spyhunter 4 aanbieden. Geen van deze partijen vertrouw ik. Hoe kan ik die popups wel verwijderen?

Toegevoegd na 14 uur:
De browser opent automatisch. Ook als er geen activiteit op de PC zou moeten zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met deze blocker: AdBlock:

https://adblockplus.org/nl/chrome
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
met adblocker of gewoon zelf doen.

Kijk eerst bij start->confugatiescherm-> programma's en onderdelen.
Kijk of daar iets geinstalleerd is.(naam van advertentie of iets dat niet betrouwbaar eruit ziet, kijk daarbij wel uit dat je niks van microsoft zelf verwijderd)
Open je browser, kijk je startpagina, verander die in je normale (bv google.nl)
Kijk bij browser->browser plug-ins-> en verwijder de browser plug-in van je browser( naam van bedrijf is meestal naam van plug-in)

succes, laat het aub weten of het gelukt is :)

Toegevoegd na 3 minuten:
btw adblock laat geen advertentie meer zien, maar verwijderd de addware op je computer niet. dus het is niet meer zichtbaar maar nog wel aanweizig!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan is het zeker weten een virus/malware/addware. virusscanner erover doen terwijl je internet verbinding UIT hebt staan. als je geen scanner hebt, ik gebruik wel eens hitman pro
http://www.surfright.nl/nl
download de 30 dagen versie en schakel je internet uit, meestal vind hij het virus daarna. denk er wel om dat je eerst de kwaadaardige programma deinstalleerd!! hier staat nog een tut om het te verwijderen via een andere manier
http://malwaretips.com/blogs/static-salesresourcepartners-virus/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
was ingelogd op een verkeerd account, oeps. maar de reactie laat ik wel staan :)