Je moet er gewoon eentje bedenken. Een moeilijke.
Ik vind "verbindigine" wel een goeie, daar komt niemand op.
AWM
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Een handige aanvulling: Vaak wordt het advies gegeven niet alleen letters, maar ook cijfers en/of leestekens in een wachtwoord te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2verbindigine dan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) toet
Via je configuratiescherm (windows start ->configuratie) staat de optie verbindingen,van daaruit kan je ze afwerken en een wachtwoord inschakelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kan ik ook een vraag stellen ;
waarvoor een WachtWoord?
*een router
*modem
*een wacht woord zodat niet iedereen op de pc op internet kan?
*een server