Na wat gegoogle zou het hier mee kunnen:
AdwCleaner is een gratis tooltje gemaakt door Xplode dat gebruikt kan worden om de volgende ongewenste zaken te verwijderen:
Adware
PUP/LPI (potentieel ongewenste programma's)
Toolbars
Startpagina kapers in je browser.
ADWcleaner biedt ondersteuning voor de browsers Internet explorer, Firefox, Opera en Google Chroom.
Heel veel zaken die AdwCleaner detecteert en verwijdert zijn zaken die meeliften met de installatie van freeware tools.
De download vind je in de bron:
fremar
10 jaar geleden
Met Malwarebytes kan je dit heel simpel verwijderen: www.malwarebytes.com