Op welke wijze kan ik er voor zorgen dat een berichtje dat ik via email of sms verstuur niet door anderen dan de geadresseerde kunnen worden gelezen?

Ik bedoel daarmee niet dat de geadresseerde het bericht aan anderen kan laten lezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat kan niet. Als de ontvanger het kan lezen, kan hij het laten zien aan andeeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Je kan de ontvanger bedreigen. (indien je het laat lezen, dan .....
- Je kan de ontvanger betalen (indien je het niet laat lezen, dan krijg je....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel email- of SMSberichten sowieso niet door anderen zonder inlogwachtwoord of speciale technieken gelezen kunnen worden kun je altijd een code of geheimtaal afspreken die de berichten voor anderen onleesbaar maakt.