waarom vergeet mijn iPad mijn login bij Goeie Vraag?

Hoewel ik de functie ingelogd blijven heb ingeschakeld, vergeet mijn iPad telkens mijn login, zodat ik steeds opnieuw moet inloggen. Inmiddels gebeurt dat ook op een ander forum waar ik actief ben. Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen en voorheen gebeurde het nooit.
Op Google kon ik geen antwoord vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ios 7 al een tijdje en het probleem treedt pas vanaf afgelopen weekeinde op.
WiFi netwerken onthoudt hij wel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je toegang blijft bewaard in een 'cookie' op je pc of tablet. De techniek van de Ipad laat sommige cookies niet toe van gewone websites. Als je de Ipad app voor goeievraag gebruikt, word je wel automatisch ingelogd.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben er inmiddels achter. Het het betrof het per ongeluk aanzetten van de prive modus in ios7