Waarom zou je een winterspelen tv-pakket willen kopen als je alles live kunt volgen op de website van de nos.
Je hebt de keuze uit maar liefst zes verschillende kanalen:

http://nos.nl/os2010/live/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, dat wilde ik ook zeggen. Goeie kwaliteit en je kunt alles zien wat je wilt (en wanneer je wilt) +1
Ik denk niet echt, want er is geen contact iformatie zoals een adres of een telefoonnumer enz.
Doe maar liever niet.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een site gemaakt in Wordpress en dan een site erachter die domeinnamen registreerd en dan wel 2 sites heeft gebouwd... nou nee... niet doen