Wie kent een betrouwbare Chinese webshop waar je middels bankoverschrijving of iDeal kan betalen?

Ik ben op zoek naar bijv. een laptoptas of een b-merk tablet. Nu bestaan er tig chinese sites die internationaal (gratis) leveren, alleen moet je daarvoor een Mastercard (creditcard) hebben (wat ik niet heb).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.tinydeal.com/....heb hier al veel besteld...altijd netjes bezorgd.
Hou er wel rekening mee, dat de douane het pakketje KAN onderscheppen....BTW moet dan alsnog betaald worden....

Het beste antwoord

Bij www.dhgate.com kun je met iDeal betalen.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Net niet wat ik zocht; ik moet hierbij meerdere stuks kopen, terwijl ik maar eentje nodig heb. Handig voor handelaren deze site.

Andere antwoorden (1)

http://www.tinydeal.com....altijd netjes bezorgd....hou er wel rekening mee, dat de douane je pakketje i.v.m de BTW KAN onderscheppen.
Is me 1x overkomen..moest alsnog BTW betalen aan de postbode.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed hoor! Ideaal dat je met/via iDeal kan werken, komt niet veel voor. Alleen jammer dat je zo weinig keus hebt; zit er nou net niet tussen wat ik zocht (voor me macbook pro 13,3" een sleeve met handvat maar dan niet voor dames).