Heel veel van dat soort zaken willen dat alle winkels die dat verkopen dezelfde prijs hanteren.

Dus mogelijk kan je het niet goedkoper krijgen zonder neppers te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet, er zijn geen resellers van A&F, zie het als AH eigen merk, word ook maar alleen bij de Albert Heijn verkocht. Apple had eerst ook geen resellers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Asos.com verkoopt ook Abercrombie. Bezorging gratis in Nederland!