hoe kan het dat google zoekopdrachten op de ene computer ook op een andere computer staan als ik inlog?

Mijn zoekopdrachten in Google die ik op mijn laptop invoer komen ook op mijn werk als suggesties naar voren. Ik denk dat dit te maken heeft met dat ik ingelogd ben via gmail. Nu wil ik het liefst dat de zoekopdrachten op mijn laptop gewoon bewaard blijven, maar niet meer tevoorschijn komen op mijn werk. Hoe stel ik dit in?

Ps als dit niet kan dan nog liever dat mijn zoekgeschiedenis nergens bewaard blijft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg dus dat je op je werk niet ingelogd bent bij het zoeken....

Het beste antwoord

Dat komt idd door Gmail, Google onthoud alles en slaat alles op. Voor zoveel ik weet kun je niet instellen dat Google je Browser History op de ene plek opslaat, en op de andere niet. Een suggestie is om een 2e Gmail account te maken, maar dat is weer lastig. Om helemaal geen Browser History op te slaan kun je Incognito modus gebruiken (Ctrl+Shift+N). (Het toetsenbord veranderd dan wel, dus nog een keer op Ctrl+Shift drukken)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas, Google legt een verband tussen je werkcomputer en je thuiscomputer omdat je vanuit je werk en je huis dezelfde webmail bekijkt, dit geldt voor alle webmail dus niet alleen gmail. Ook legt Google dit verband als je dezelfde internetbankierverbinding legt. Sterker nog als je thuis altijd naar reclames voor sexshops kijkt en op kantoor nooit dan zal je op kantoor ook reclames voor sexshops zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zoekgeschiedenis wordt door Google opgeslagen als je bent ingelogd in je Chrome-browser of je Google-toolbar in andere browsers.

Je zoekhistorie kun je raadplegen via https://www.google.com/searchhistory
Je browshistorie kun je raadplegen via http://www.google.com/history

Om te zien wat er nog meer van je is opgeslagen, ga je naar http://www.google.com/dashboard
bamibal