Ik denk dat ik een virus heb, maar hoe weet ik zeker of hij van mijn pc af is?

Ik heb een programma gedownload, hij was iets aan het openen. En ik zag toen staan dat hij iets aan de boot veranderde... Toen hij de computer opnieuw opstarten kreeg ik een vaag scherm. Zo gezegd was er iets mis en moest ik opnieuw opstarten. Ik weet zeker dat er in die tijd iets gebeurt is. Maar heb ik nu volledige zekerheid dat het virus weg is als ik een virus scanner laat lopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

als je een goede virusscanner gebruikt, die up to date is, dan moet deze een virus kunnen opsporen en verwijderen, mocht die op je computer aanwezig zijn. geeft dus voldoende zekerheid.