Een .dll bestand wordt geblokkeerd door Mcafee. Hoe kan ik deze blokkade opheffen?

Ik heb een .dll bestand en dat heb ik nodig om een spel te starten. Helaas wanneer ik het spel start verwijderd McAfee dit bestand meteen en zet het in quarantaine hoewel ik zeker weet dat het geen gevaarlijk bestand is. Hoe kan ik deze blokkade opheffen? Ik heb al herstellen geprobeerd maar dat lukt niet.
Alvast bedankt!

Gr Ties.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er staat dat het een virus is maar het is dus niet zo, hoe kan ik deze alsnog vertrouwen. (ik heb voor de zekerheid ook nog een herstelpunt gemaakt zodat ik altijd nog terug kan voordat het "zogenaamde" virus m'n computer kapot maakt
TurfGraver
6 jaar geleden
Ken McAfee niet maar kun je geen bestanden ergens uitsluiten van scannen?
https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB50998&pmv=print
Los van of het verstandig is (veel virussen doen niet direct iets..).
TurfGraver
6 jaar geleden
Ter aanvulling, ook zullen alle virusen niet je computer stuk maken maar bijvoorbeeld toegang verlenen naar je computer bijvoorbeeld. Daar hoef je niks van te merken maar ook niet blij van worden. ...
SimonV
6 jaar geleden
Uitsluiten van scannen is wat anders dan een bestand als "betrouwbaar" markeren. Zelfs als je een bestand als betrouwbaar markeert, kan McAfee dit negeren.
Wat gebeurt er als de map of het bestand scant en daarna als betrouwbaar markeert? download.mcafee.com/products/webhelp/4/1043/GqUID-DCFD11FC-4463-4BAE-925D-819597E3321D.html https://community.mcafee.com/thread/97157?start=10&tstart=0
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt turfgraver en simonv voor de snelle reacties. Ik heb als eerst de link van turfgraver bekeken helaas kwam ik er op die manier niet uit ik heb toen How to exclude files in McAfee. Ik heb gevonden hoe het moest. Het is eigenlijk heel simpel er is een optie realtime scannen als je hierop klikt kan je bestanden uitsluiten van mcafee! Nogmaals bedankt
Gr Ties.

Het beste antwoord

Start McAfee
Kies "Virus and Spyware Protection"
Kies "Scheduled Scans," -> "Excluded Files and Folders."
Kies "Add File"
Voeg hier je dll-bestand toe.
Hierna zal McAfee dit bestand overslaan.

Toegevoegd na 33 minuten:
Als dit niet voldoende werkt:
Scan de betreffende map.
Markeer het dll-bestand als betrouwbaar.
SimonV