Is mijn router gehackt?

Ik heb altijd al een wachtwoord op mijn router zitten,maar laatst viel het internet weg en toen ik weer verbinding wou maken met mn router, was ie opeens niet meer beveiligd? hoe kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Jouw computer onthoudt het wachtwoord en logt dan automatisch opnieuw in waardoor het lijkt dat je geen wachtwoord gebruikt.

je router heeft dan waarschijnlijk een harde reset gemaakt ? door een stroom storing misschien ? deze reset de hele router inclusief de beveiliging dus de admin WW EN de wireless code Deze router heeft dus blijkbaar dan ook standaard een onbeveiligde wifi die je dus met de hand moet instellen ?? mocht dat niet het geval zijn dat is er zeker iemand aan het hacken geweest het kan zijn dat het Admin ww te simple of zelf een standaard woord is Mocht dit om de haverklap gebeuren dan is of de route gedeeltelijk defect of iemand logt in omdat het ADMIN WW op een standaard, makkelijk in de handleiding terug te vinden WW staat (Default) waarde en zet steeds de beveilinging uit zet dus, als je alles opnieuw instelt, ook meteen een admin ww met de hand in en daarna natuurlijk ook een code voor je wifi mocht daarna het probleem nooit meer voorkomen dan is er inderdaad iemand bezig geweest met hacken blijf je problemen houden vervang dan de router want dan is er toch iets hardwarematig defect

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100