Hoe betrouwbaar is de geschiedenis in onze pc?

Wij hebben een laptop en ik zit door de geschiedenis te bladeren en zie www.affairezoeken.nl staan, tevens wat pornosites. Nu heb ik mijn partner daarmee geconfronteerd en van die porno geeft hij toe, maar affairezoeken ontkent hij. Prima dat hij porno kijkt, maar die andere site vind ik zorgelijk. Hij liegt, want het staat niets voor niets in de geschiedenis van onze laptop. Als ik naar de site ga en niets doe, dan komt hij niet in de geschiedins te staan. Indien ik er echt in ga "kloten", komt het er wel in te staan. Hij zweert het dat hij dat nooooit heeft aangeklikt (blablabla) Hij geeft aan dat het door google chrome komt en dat die cookies opslaat. Wie weet een antwoord? Gelieve een reactie;-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan in theorie wel zo zijn dat wanneer iemand een pornosite opent er zich een popup of ander venster opent met een andere website.
Dit soort websites betalen de andere website om deze websites te laten openen. Op deze manier genereren die pornowebsites dus hun inkomsten. Het is dus mogelijk dat je partner via deze manier op die site is gekomen.