hoe weetje dat een site betrouwbaar is?

Ik wil graag deze jordans halen, maar ik weet niet of deze site echt betrouwbaar is.

http://www.nikestorenl.net/air-jordans-2011xxvi-retro-witgrijsroodzwart-145.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Deze site kleurt vuurrood met WOT
Zeer onveilig dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Deze site is veilig. Onder aan de site staat een mcafee secure logo. Dat betekend dat die site is getest en veilig is. En het belangrijkste dat je je schoenen krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wel heel kort door de bocht. Iedereen kan dat logo plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat betekent nog niet dat de site betrouwbaar is. Het enige wat dat logo betekent is dat die site beveiligd is met Mcafee-software. Het zegt verder niets over de betrouwbaarheid van de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn wel meer bedrijven die onterecht logo's op hun site plaatsen, om de klant om de tuin te leiden. Zo'n logo zegt dus helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zegt helemaal geen drol, zo'n logo. En al helemaal niet over de leverbetrouwbaarheid.
Site is een dikke no-go. Geen contactinformatie, de site werkt op veel plekken niet en scamadvisor geeft aan dat de site extreem onbetrouwbaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee mijn lijkt het niet dat komt door de volgende dingen:

- Bij contact is geen bedrijfgegevens, het lijkt me wel dat ze een bedrijf moeten hebben?
- Bij privacy statement zie ik niks staan. En je gegevens worden verwerkt wat in de privacy statement staan. Nouw ik zie niks?
- Bij Algemene voorwaarden zie ik ook niks staan. Bij een webshop hoort dit zeker. Valt het beginnen de garantie? Wat zijn de bezorgkosten? Ect.
- De site is niet eens af. Bij sommige pagina's zie je niks. Alleen reclame van schoenen.

Mijn lijkt dit een onbetrouwbare site!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De website Scamadviser.com meld dat de website gehost word in zweden maar dat het weelicht afkomstig is uit china

http://www.scamadviser.com/is-nikestorenl.net-safe.html

Dat er een aantal leuke plaatjes op staan van McAffee en Visa en noem maar op is bij lange na geen garantie dat de website betrouwbaar is

Website is NIET save
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oogt als een amateuristische website.

Wat ik altijd doe is even de website invoeren in een zoekmachine + zoekwoord 'recensies'. Bij geen zoekresultaat of berichten 'opgelicht' heb ik genoeg gezien:

http://soeken.nl/zoeken.php?cx=partner-pub-9944177034374776%3A1577510921&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=nikestorenl.net+recensies&sa=Zoeken&siteurl=soeken.nl%2F&ref=&ss=23j529j2

http://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&ie=UTF-8#hl=nl&sclient=psy-ab&q=nikestorenl+recensies&oq=nikestorenl+recensies&gs_l=serp.3...488890.491907.1.492000.21.19.0.0.0.0.124.1280.18j1.19.0...0.0...1c.1.4.psy-ab.FYrRwC7DTsQ&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=9364aa4ab7cd7252&ion=1&biw=1024&bih=725