Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik internetbankieren terwijl ik op mijn hotmailaccount ingelogd ben?

Deze vraag stel ik omdat ik mij afvraag of er makkelijk ingebroken kan worden op mijn bankrekening als bv hotmailpostvak ook openstaat en msn enz.
Dit is naar aanleiding van mijn nieuwe laptop met windows 8 als besturingssysteem. Elke keer als ik opstart vraagt hij om het wachtwoord van mijn hotmailaccount. Dan pas kan ik mijn pc gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Internetbankieren en hotmail heeft niks met elkaar te maken, behalve dat het allebei op internet is.
Kwestie van een beetje opletten naar welke sites je gaat (geen 18+ sites of illegale downloadsites, vaak virussen), goede virusscanner en beetje gezond verstand gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Over het algemeen heb je voor internetbankieren ook een soort Random Reader nodig, die kan niet gekraakt worden via je pc.

Wat ik zelf nog fijn vind, is Spybot Search & Destroy. Die heeft ook een onderdeel waarbij je allerlei gevaarlijke dingen preventief kunt blokkeren.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding