Zijn hijackers op de pc boosdoeners ?

Alles gescand met véél mogelijkheden ,maar de HIJACKERS blijven erin ! Wat nou?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een iets uitgebreidere uitleg is wel nodig. En welke scanners je allemaal gebruikt hebt. Want met scanners hoef je nog niet je probleem helemaal opgelost te hebben als de poorten van de pc open blijven staan, daar heb je weer andere programma's voor nodig. Lastig dat is het wel.

Antwoorden (2)

PC van internet halen en zorgen dat windows remote desktop dicht zit. lees: http://www.personalcomputercare.nl/computervragen/beveiliging/spyware-verwijderen.htm

Zoeken voor oplossingen via een andere PC die niet open staat. Hijackers zijn geen grap, als het echt zo is. Waarom sdenk je dat het hijackers zijn? Wat gebeurt er?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, die komen er niet op omdat ze goede bedoelingen hebben, dus je mag zeggen dat hijackers op je pc boosdoeners zijn... Hijackers van auto´s en vliegtuigen precies zo...

Die hijackers zetten poorten open die zomaar niet te dichten zijn, dat is nu juist een kenmerk van hijackers, die willen hun toegang behouden tot je pc... En daartoe zetten ze geheime poorten open waarmee ze met jouw pc kunnen blijven communiceren enz enz...

Vaak is er maar één oplossing, alles opnieuw erop zetten, helaas maar waar... En zolang je dat nog niet gedaan hebt, niet meer op het net gaan, je loopt gevaar...