De top 3 beste Antivirus suites zijn:

- Kaspersky
- Norton
- Bitdefender

Officieel zijn er niet veel grote verschillen tussen bitdefender en kaspersky. Toch zijn er een aantal experts geweest die hebben onderzocht (dmv meerdere tests) welke beter is. Na de tests is gebleken dat je beter bitdefender kunt gebruiken dan kaspersky. Bitdefender is beter in Malware detectie en is sneller met het verwijderen van malware. Ook is de support van bitdefender beter dan die van kaspersky.

In de test bleek dat bitdefender meer Malware en virussen tegen hield dan kaspersky. Ook de features die bitdefender heeft zijn beter. Waar kaspersky toegang gaf tot malware-sites, kreeg je bij bitdefender wel waarschuwingen.