Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb telkens een melding bij mijn virusscanner van upc:Uw virusdefinities zijn 7 dagen oudikhebalgescandalles?Wat is het probleem en wat kan ik doen

Ik deed de computer aan en in een keer stond er : "Uw virusdefinities zijn 7 dagen oud." Ik heb hem gescand en gekeken naar de instellingen.
Wat kan ik hier aan doen ?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is normaal. Je hebt je computer gescand, maar de melding dat je krijgt gaat over virusdefinities. Je moet je database updaten. Zoek het op in je virusscanner. Er moet ergens iets staan met 'updaten'/'bijwerken' of iets dergelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een melding die ik niet ken en ik heb toch ook al zo'n 2 jaar de virusscanner van UPC. Even met UPC bellen, die kunnen meer informatie verstrekken.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Waarom zou je voor een virusscanner van UPC gaan? zelf heb ik er geen goede ervaringen mee. AVG of Avast zijn prima virusscanners
(Lees meer...)
11 jaar geleden
De definitie virus definities gebruikt de virus scanner om virussen te herkennen je hebt ze al 7e dagen niet geüpdatet ik adviseer je om te updaten en als het goed is krijg je de melding niet meer succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding