Ik heb telkens een melding bij mijn virusscanner van upc:Uw virusdefinities zijn 7 dagen oudikhebalgescandalles?Wat is het probleem en wat kan ik doen

Ik deed de computer aan en in een keer stond er : "Uw virusdefinities zijn 7 dagen oud." Ik heb hem gescand en gekeken naar de instellingen.
Wat kan ik hier aan doen ?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dit is normaal. Je hebt je computer gescand, maar de melding dat je krijgt gaat over virusdefinities. Je moet je database updaten. Zoek het op in je virusscanner. Er moet ergens iets staan met 'updaten'/'bijwerken' of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een melding die ik niet ken en ik heb toch ook al zo'n 2 jaar de virusscanner van UPC. Even met UPC bellen, die kunnen meer informatie verstrekken.
11 jaar geleden
Waarom zou je voor een virusscanner van UPC gaan? zelf heb ik er geen goede ervaringen mee. AVG of Avast zijn prima virusscanners
11 jaar geleden
De definitie virus definities gebruikt de virus scanner om virussen te herkennen je hebt ze al 7e dagen niet geüpdatet ik adviseer je om te updaten en als het goed is krijg je de melding niet meer succes!