hoe kom je van sitecom cloud security virusscanner af??

Ik heb een half jaar geleden een sitecom 300n router gekocht.Hier zat een virusscanner bij op (sitecom cloud security). het proefabo is bijna afgelopen en jawel meerdere keren per dag krijg ik hem in beeld (zie foto) om te verlengen in euro's natuurlijk.Nu hebben wij al een virusscanner dus willen we er vanaf.is er een mogelijkheid om hier vanaf te komen zodat hij me niet meer lastig valt??

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry heeft de foto niet geupload maar het gaat dus om verlenging van abo sitecom security.ik wil dus alleen de router gebruiken zonder abo van sitecom

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het een programma is wat je los hebt moeten installeren? In dat geval even naar configuratiescherm gaan, vervolgens naar programma's en software. Even zoeken of het programma in de getoonde lijst staat, en zo ja, destaliniseren en verwijderen.