Aan de rechterkant in mijn browser komt telkens een grote advertentie van jeetyetmedia.com, hoe kom ik er van af?

Hoe kom ik er aan? Wat is het?, en hoe kom ik er van af?
Sints vandaag komen er grote advertenties in beeld die ik nooit eerder gezien heb.

Toegevoegd na 1 dag:
Nadat ik yontoo bij Add-ons heb uitgeschakeld, heb ik geen advertenties meer.

Dit is waarschijnlijk de veroorzaker van het probleem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Installeer gratis programma AdBlock. Zelf even op Google kijken welke je nodig hebt want ik weet niet welke browser je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je Google Chrome of Firefox als browser, dan kun je adBlock downloaden. Geen advertenties meer, nergens. Je kunt voor de zekerheid je pc scannen op virussen, heb je geen virusscan dan kun je microsoft security essentials gratis downloaden(zie bron).
Gebruik je Internet Explorer? Meteen wegdoen, stap over op chrome of firefox, die zijn een stuk sneller.
Check of je geen rare toolbars hebt geinstalleerd de afgelopen tijd. Deze kun je het beste allemaal gewoon verwijderen van je pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Adblock kun je instellen, welke advertenties je wel wilt zien. Maar toch zou ik de computers eens goed nakijken,
volgens mij zit er toch malware op.
Je hoeft zelf niets te installeren om malware binnen te krijgen.
Soms wordt je al besmet door alleen de betreffende website te bezoeken. Scan eens met Malwarebytes (GRATIS)
www.malwarebytes.com