Dat kan niet. Tenzij hij de ontvanger is, of bij de cia werkt.
Verander je wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekijk dit filmpje, dan weet je dat het WEL kan! Dus, maak meteen een ander paswoord en doe dit regelmatig opnieuw
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan alleen als die persoon je wachtwoord wel weet.
Een probleem is dat er inmiddels miljoenen wachtwoorden gevonden* zijn en op internet gezet zijn. Google je eigen wachtwoord maar eens. Kom je hem op internet tegen? Da's een heel slecht teken! Als je gedeelde computers gebruikt, kan 't ook zijn dat iemand een keylogger heeft geïnstalleerd en zodoende je wachtwoord heeft kunnen achterhalen.

*: Stel je hebt 50 accounts op internet. Als je overal hetzelfde wachtwoord hebt, hoeft er maar één van die websites gehackt te zijn waarop jij een account hebt, en al je 50 accounts zijn direct niet veilig meer.
Daarom is 't zo belangrijk dat je echt op elke site weer een ander wachtwoord neemt. Verder is 't verstandig een wachtwoord te nemen die minimaal 10 karakters lang is. Kortere wachtwoorden zijn te kraken d.m.v. brute-force. Langere wachtwoorden tot zo'n 14 karakters zijn ook te kraken middels rainbow tables als het niet zo'n sterk wachtwoord is. Bijv: pietje28konijn is niet zo'n sterk wachtwoord. l#4gpaW@g!gGS wel. Probleem is dat dat niet snel in te tikken is en lastig te onthouden is. En stel je voor dat je zulke sterke wachtwoorden overal gebruikt, op 50 of meer websites... Onmogelijk allemaal te onthouden als je overal een verschillend en sterk wachtwoord gebruikt.
Dat is het probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan mogelijk zijn dan een malware op je pc zit. Hij/zij kan via een keylogger (spyware) zien wat je allemaal typt. Als jij je wachtwoordt typt dan stuurt de spyware je wachtwoord naar de spyware maker. Het is verstandig om je virusscanner te laten draaien en eventueel een online scanner te gebruiken.

Ook is het verstandig om voor de zekerheid je wachtwoord te veranderen. Doe dit NA de scan.
Gebruik dit in je wachtwoord:
- Minimaal is je wachtwoord 8 tekens lang
- Hoofdletters en kleine letters
- Cijfers
- Symbolen (@#$#%)
- Eventueel andere dingen (©þ¤²’¤ó®)

Ook is het handig om zo veel mogelijk via HTTPS verbindingen te werken.
Bij gmail is er altijd wel HTTPS. (Als je geen https gebruikt dan kan een hacker dat onderscheppen. Https is gecodeerd (=veilige) verbinding.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook is het handig om even naar je firewall te kijken.

- Staat die aan?
- Zijn er vreemde poorten? Zo ja, zet die uit?
- Is die up-to-date?