ik zie dat onderdeel is van matrix lab daar liet mijn vorige werkgever altijd onderzoeken door doen! Veder geen ervaring met opinionbar sorry!

Toegevoegd na 4 minuten:
vond net dit:

http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/overig/opinionbar-wel-veilig.105429 :)

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar ook dit online dat is wat minder positief....

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=79894
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe hier al een tijdje aan mee. Je krijgt niet altijd een euro per enquete. Soms val je buiten de doelgroep, maar wordt je toch met 10 cent beloond. Ik vind het vrij lang duren voor je een leuk bedrag bij elkaar gespaard hebt. Ik heb nu iets meer dan 13 euro bij elkaar. Aan uitbetalen ben ik nog niet toegekomen, dus ik weet niet hoe dat verloopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het even na gezocht, maar ik kan nergens terug vinden wanneer ik me daar ingeschreven heb. Misschien een jaar geleden? Ik weet het eerlijk gezegd niet. Het is wel zo dat ik een tijdje geen onderzoeken heb ingevuld omdat ik daar geen tijd voor had, dus ik had meer kunnen verdienen. Ik kan in mijn profiel ook niet zien hoeveel onderzoeken ik daar voor heb moeten doen.
Opinionbar is betrouwbaar. Het is wel zo dat je pas €1 krijgt als je binnen de doelgroep van de enquete valt.

Als dit niet het geval is, krijg je vaak 0,10€ of een ander bedrag voor de moeite. Wel kan je pas uitcashen vanaf 10,00€.

Meer informatie zie je op de FAQ van opinionbar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als je in de doelgroep valt en de hele enquete afmaakt krijg je een euro, bij langere meer en bij kortere minder. Ik vind de onderzoeken niet altijd erg boeiend, toch wel vaak over providers (telefoon en internet) dus ik doe niet altijd mee.
Uitbetalen heb ik al wel een paar keer gedaan en nog geen klachten tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat is heel betrouwbaar. Je kunt je laten uitbetalen bij 10 euro maar ik kan niet aangeven hoelang het duurt voor je dat bij elkaar hebt.

Vaak behoor je niet tot de gezochte doelgroep en krijg je 10 cent maar gemiddeld halen mijn man en ik zo'n 20-25 euro per jaar via deze site binnen. We doen het niet voor het geld, alleen voor het onderzoek.

Bij Nipo verdient het beter, zeker als je aan andere soort onderzoeken meedoet (mystery dingen, thuisenquetes etc).